Search: 2021 m. (EVF bak.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 103 (Search time: 0.124 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektasStanius, Mindaugasbachelor thesis
222-Jun-2020Prekės ženklo „Žalgiris“ reklama ir komunikacijaKrušnauskaitė, Monikabachelor thesis
322-Jun-2020Reklamos poveikio asmens sąmoningumui vertinimasKarolina, Sodeikaitėbachelor thesis
422-Jun-2020Nuotraukų naudojimas reklamose. Socialinių tinklų atvejisRažukaitė, Violetabachelor thesis
522-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
62006Construction of gender images in the advertisements of Japanese style magazinesBarancovaitė, Kristinaresearch article
72006Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Adamonytė, Sigitaresearch article
822-Jun-2020Grožio paslaugų reklama panaudojant žymius žmones socialiniuose tinkluoseStarkevičiūtė-Mikočiūnienė, Viktorijabachelor thesis
922-Jun-2020UAB "Puella" akademija populiarinimo ir reklamos būdų analizėBlažauskaitė, Erikabachelor thesis
102012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas Petrasbook
1116-Jun-2020BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizėUlanovas, Edgarasbachelor thesis
122016Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekstePotašinskaitė, Monika; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
1322-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąJakubauskytė, Vaidamaster thesis
1422-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1522-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
162016Iš lūpų į lūpas reklamos vaizdo tinklaraščiuose įtaka vartotojų elgsenaiValiulytė, Inetaresearch article
1718-Jun-2020Ar azartinių lošimų reklama neprieštarauja LR Reklamos įstatyme įtvirtintiems principams?Ročytė, Gabijamaster thesis
1824-May-2017Reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipusKurmytė, Vidmantėmaster thesis
1917-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
2022-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisStarevičius, Algirdasbachelor thesis
212006Consumer attitude towards economic functions of advertising in LithuaniaSangwan, Sunanda; Žukauskas, Pranasresearch article
2218-Jun-2020Ar gali išskirtinis ar nuolatinis produkto viešinimas būti pripažintas reklama, nepaisant to, kad reklama nebuvo užsakyta?Krutulienė, Imantėmaster thesis
234-Jun-2015Ar reklama perteiktam tariamam poreikiui turėti siūlomą prekę (paslaugą) yra taikomi tiesos ir reklamos atpažiįstamumo kriterijai?Vaičiukynienė, Skaistėmaster thesis
247-Jun-2018Ar komercinės reklamos ribojimai nepažeidžia asmens saviraiškos laisvės?Selvianytė, Evelinamaster thesis
2518-Jun-2020Animacinė reklama akcijai „DAROM“Vaitasiūtė, Ievabachelor thesis
262013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, Sigitaresearch article
272015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook
282015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2922-Jun-2020Jauno vartotojo požiūrio į reklamą vertinimas LietuvojeValaitytė, Gabijabachelor thesis
302014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
312019Reklama kaip kultūros atspindys užsienio kalbos mokymeSabaliauskienė, Rima; Gelūnaitė-Malinauskienė, Gintarė; Andriuškevičienė, Jūratėresearch article
322010Strategic use of imprecision : a study of numbers in advertisementsRuzaitė, Jūratėresearch article
332014Balso už kadro savybių poveikis transliacinėje reklamojePotašinskaitė, Monikaresearch article
342019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
3529-Nov-2019Muzikos ir vaizdo derinimas reklamoseArlauskas, Dovydasmaster thesis
362005Reklama ir informacija žiniasklaidoje : susieti ar nepriklausomi?Balčytienė, Auksėconference paper
372018Multimodal metaphors and advertising: a cross-cultural comparison of the use of behavioural multimodal metaphorsGil Bonilla, John FredyStraipsnis / Article
3811-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeAltukavičiūtė, Ievamaster thesis
392018Turgūs Lietuvos miestuose ir miesteliuose tarpukariuLazauskienė, Aistėresearch article
403-Jun-2005Mėsos ir pieno produktų reklamos įtaka vartotojų elgsenaiStankevičiūtė, Giedrėmaster thesis
4113-Jan-2017AB "Drabuža" reklamos kampanijos kūrimasNaujokaitė, Linamaster thesis
422011Reklamos psichologijaLiepuonius, Arvydasbook part
4322-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuŠimkonytė, Eglėmaster thesis
442012Lietuviškų vaidybinių filmų tinkamumo produktų demonstravimui vertinimasJurgilaitė, Sigitaresearch article
4524-Mar-2017Emocijų naudojimas reklamoje motyvuoti auditorijąJurgelionytė, Justinamaster thesis
4623-May-2016Reklamos sprendimai prekių vaikams rinkojeŠabūnaitė, Eglėmaster thesis
4724-May-2021X ir Y kartų vartotojų reklamos įsimenamumo didinimasDrevininkaitytė, Gerdamaster thesis
4824-May-2021Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimaisDaujotaitė, Ritamaster thesis
4924-May-2021Konkurencinio pranašumo didinimas reklamos sprendimaisKazakevičiūtė, Dianamaster thesis
5024-May-2021Partizaninio marketingo poveikio vartotojų elgsenai sprendimai. Prekės ženklo „Felix” atvejisKamarauskaitė, Adamaster thesis