Search: 2021 m. (EVF bak.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 160 (Search time: 0.115 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
117-Jun-2020Žmogiškųjų išteklių valdymo veiklų darbuotojų pritraukimo ir išlaikymo kontekste analizėVinickas, Edvinasbachelor thesis
218-Jun-2020A model for measuring value drivers in a subscription-based businessButkevičius, Arūnasmaster thesis
317-Jun-2020UAB ,,Namų tekstilė" kaip patrauklios organizacijos vertinimasRaudytė, Aistėbachelor thesis
416-Jun-2020Žalio žmonių išteklių valdymo taikymo Lietuvoje vertinimasGirčytė, Rugilėbachelor thesis
518-Jun-2020Emocinio turinio naudojimo skaitmeninėje komunikacijoje vertinimas, mados industrijos atvejuSkrodenytė, Barborabachelor thesis
618-Jun-2020Global and regional rules' adjustment strategy: public company "ORLEN Lietuva" caseŠemeta, Viliusmaster thesis
722-Jun-2020The improvement of the university performance towards the principle of sustainable developmentDentayeva, Asselmaster thesis
816-Jun-2020Marketingo komunikacijos planavimo remiantis didžiaisiais duomenimis algoritmasDainys, Martynasbachelor thesis
922-Jun-2020The assessment of socially responsible investment: green bonds caseGupta, Pulkitmaster thesis
1018-Jun-2020ML/TF risk management in the Lithuanian commercial bank and impact on its performanceRudys, Mindaugasmaster thesis
1117-Jun-2020Skirtingų kartų darbuotojų poreikiaiMockutė, Gabrielėbachelor thesis
1218-Jun-2020Digital transformation guidelines for SMEs in LithuaniaLeščinskas, Mariusmaster thesis
1317-Jun-2020Kauno rajono Ringaudų, Akademijos, Alšėnų seniūnijų kaimo socialinės infrastruktūros vystymo scenarijaiVilčinskienė, Irmamaster thesis
1418-Jun-2020Developing marketing strategy for fintech start-upZinchak, Andriimaster thesis
1518-Jun-2020Use of artificial intelligence in warranty businessPetronis, Mindaugasmaster thesis
1616-Jun-2020Jaunuolių iki 30 metų požiūris į startuolių kūrimo galimybes ir kliūtis LietuvojeAggarval, Vaivabachelor thesis
1717-Jun-2020BC „Šiauliai“ marketingo komunikacijų vertinimasUrbonas, Aurimasbachelor thesis
1816-Jun-2020Transformacinės lyderystės analizė skirtingo tipo organizacijoseJankauskas, Valdasbachelor thesis
1917-Jun-2020Y kartos vartotojų elgseną dalijimosi ekonomikoje formuojantys veiksniaiMilašiūtė, Rimantėbachelor thesis
2016-Jun-2020Patirties marketingo dimensijų poveikio miesto lojalumui vertinimasGagiškytė, Laurabachelor thesis
2118-Jun-2020Marketingo komunikacijos verslas-verslui vartotojams „Pinterest“ socialiniame tinkle vertinimas interjero dizaino įmonių pavyzdžiuŽalalytė, Emilijabachelor thesis
2218-Jun-2020Development of lending policy for alternative financing of SMEs in UAB "Noviti"Pikūnas, Karolismaster thesis
2316-Jun-2020Smulkaus kelionių organizatoriaus UAB „Lehko“ veiklos plėtros galimybių analizėJuknaitė-Provot, Rasabachelor thesis
2418-Jun-2020Tradicinių ir modernių reklamos įrankių vertinimas Lietuvos jaunų vartotojų atžvilgiuSedleckas, Lukasbachelor thesis
2517-Jun-2020Įmonės įvaizdžio formavimo socialinių tinklų pagalba analizėKrikštolaitytė, Ievabachelor thesis
2617-Jun-2020UAB „Vičiūnai“ įvaizdžio vertinimas vartotojų požiūriuUscilaitė, Indrėbachelor thesis
2711-Jan-2021Mažmeninės prekybos tinklų vertės kūrimo vartotojams sprendimai. „Lidl“ ir „Maxima“ atvejaiKazakevičius, Kasparasmaster thesis
2812-Jan-2021Assessment of the effect of public sector wages on corruption in the Baltic statesRahimov, Asifbachelor thesis
2911-Jan-2021Žaliųjų obligacijų emisijos dydį lemiančių veiksnių vertinimasŠvenčionytė, Miglėmaster thesis
3014-Jan-2021How to recover basketball fanbase in SpainVelez Martinez, Ignaciomaster thesis
3113-Jan-2021Covid-19 pandemijos įtaka vartotojų elgsenai apsiperkant visuomenės vaistinėseJazokaitė, Raimondamaster thesis
3213-Jan-2021Apribojimų teorijos taikymas MB „Pats sau dizaineris“ atvejuMakova, Liubovmaster thesis
3314-Jan-2021The club’s value proposition for attracting sponsors. The case of Promitheas PatrasManoura, Elenimaster thesis
3414-Jan-2021Rethinking the business model of FC Bayern Munich basketballHeck, Lutz Juliusmaster thesis
3514-Jan-2021Εnsuring fans' attendance on court after Covid-19 crisisKourtali, Mariamaster thesis
3619-Jun-2020Improving brand awareness through content marketing. Case HR Consultancy Company “Mercer Marsh Benefit"Taranenko, Linamaster thesis
3717-Jun-2020Restorano „Režisierius“ marketingo komplekso analizėPackevičiūtė, Laurabachelor thesis
3816-Jun-2020Kalėdinių reklamų poveikio vartotojams analizėČėpla, Augustasbachelor thesis
3917-Jun-2020Verslas – verslui vartotojų lojalumą lemiančių veiksnių nustatymas UAB „Jonavos Vara“ pavyzdžiuPaplonskytė, Justėbachelor thesis
4016-Jun-2020Žaidybinime taikomų kognityvinių šališkumų įtakos vartotojų elgsenai vertinimasBandanskis, Giedriusbachelor thesis
4116-Jun-2020Marketingo komunikacijos socialiniame tinkle „Tik Tok“ poveikio vartotojų elgsenai vertinimas. Prekės ženklo „Pildyk“ atvejisBukauskas, Domantasbachelor thesis
4218-Jun-2020Customer service value improvement: Prima Power caseVasiliauskas, Mindaugasmaster thesis
4318-Jun-2020Balanced scorecard for startups and SME: case of LaserpasKemzūraitė, Daivamaster thesis
4422-Jun-2020The co-movements between commodity and stock markets in the period of economy downturn on the example of the global financial crisis of 2008Akhmetova, Bayanmaster thesis
4512-Jun-2020Užsienio įmonės marketingo komunikacija Lietuvos rinkoje. Farmacijos įmonės atvejisČerniauskienė, Orintamaster thesis
4612-Jun-2020Kelių transporto naujų pervežimo krypčių analizė ir integracijos galimybėsKniukšta, Irmantasmaster thesis
4710-Jun-2020Organizacinio pilietiškumo didinimas AB „Swedbank“ atvejuNaruševičiūtė, Ievamaster thesis
4812-Jun-2020Integruotos marketingo komunikacijos poveikis vartotojų elgsenai. Prekės ženklo „Kilig“ atvejisSidabraitė, Jovitamaster thesis
4919-Jun-2020Multicultural employees integration into remote teamwork: case of JSC "Baltic Amadeus"Kaminskas, Vytautasmaster thesis
5019-Jun-2020Marketing communication for repositioning "Bitė Lietuva" brandMickevičius, Arūnasmaster thesis