Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/53825
Options
Iš lūpų į lūpas reklamos vaizdo tinklaraščiuose įtaka vartotojų elgsenai
Type of publication
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Title
Iš lūpų į lūpas reklamos vaizdo tinklaraščiuose įtaka vartotojų elgsenai
Other Title
The influence of video blogs word of mouth advertising to consumers behavior
Is part of
Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Europos Sąjungos ekonomikos, finansų ir verslo procesai bei tendencijos : 19-oji respublikinė doktorantų ir magistrantų mokslinė konferencija, Kaunas, 2016 m. gegužės mėn. 13 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2016, [no.] 19
Date Issued
Date Issued |
---|
2016 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Extent
p. 125-131
Field of Science
Abstract
The purpose of the this research was to explore the influence of word of mouth advertising in video blogs on consumers behavior. The first part analyzes literature about word of mouth advertising, the influence on consumers behavior, methods that allow to analyze the influence of factors. Including different determinants, the model was developed that let to analyse the influence of words of mouth on consumers behavior. Second part of this research describes a quantitative study – a survey and qualitative research – analyses of comments. The purpose of research is to analyse the determinants of word of mouth advertising in video blogs on consumers behavior. Also, second part includes research results, conclusions and recommendations.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Description
ISSN 2538-6778 (internetinis)
Date Reporting
2017
File(s)
Sutarties data 2018 01 25, nr. A1807, laisvai prieinama internete