Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36173
Options
Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymas
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymas
Other Title
Evaluation and development of Lithuanian fashion brands' communication on social media
Author
Rimkutė, Agnė |
Advisor
Extent
86 p.
Date Issued
2018-05-23
Abstract
Baigiamojo darbo tikslas – įvertinus Lietuvos mados prekių ženklų komunikaciją socialiniuose tinkluose pasiūlyti komunikacijos vystymo modelį. Teorinėje darbo dalyje analizuojama integruotos marketingo komunikacijos koncepcija, mados susietumas su prekės ţenklu bei komunikacijos socialinėje medijoje įtaka prekių ženklams, koncentruojantis į mados rinką. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami rezultatai tyrimo, atlikto atvejo analizės ir ekspertinio interviu tyrimų metodais. Rezultatai atskleidė, jog Lietuvos mados prekių ženklai socialiniuose tinkluose veikia tinkamai, stengiamasi išnaudoti jų teikiamus privalumus. Komunikacija atspindi analizuotų prekių ženklų ideologijas ir vertinama teigiamai, nes koncentruojamasi į vartotoją – stengiamasi geriau juos pažinti, inicijuoti įvairias diskusijas. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: Instagram ir Pinterest panaudojimas, greita reakcija į klientų atsiliepimus, diskusijų kūrimas ir bendrakūra, įsiklausymas į vartotojų norus, koncentracija į aktualijas, laisvesnis ir įdomesnis talpinamas turinys, pasaulio mados tendencijų apžvalga, istorijų kūrimas, bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais, nuolat reguliariu laiku keliami įrašai, lietuviškų grotažymių naudojimas, užsienio ženklų komunikavimo elementų pritaikymas, komunikuojamo turinio vientisumo išlaikymas.
The aim of the Master thesis is to offer a communication development model based on the Lithuanian fashion brands' communication assessment on social networks. The theoretical part analyzes the concept of integrated marketing communication, fashion connectivity with the brand and the communication influence on fashion brands on social media. The analytical part presents and analyzes the results of case study and expert interview research methods. The results revealed that Lithuanian fashion brands are working properly on social networks, trying to use their advantages. Analyzed brands' communication reflects their ideology and is evaluated positively, as it concentrates on the consumer – trying to better understand them and initiate various discussions. The design part formulates the following solutions: Instagram and Pinterest better usage, quick response to customer feedback, discussion and co-working, listening to consumer desires, focusing on topicals, more entertaining content, reviewing world's fashion trends, creating stories, collaborating with opinion makers, continuous regular posts, use of Lithuanian hashtags, adaptation of foreign fashion brands‘ communication elements, integrity of communicative content.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access