Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/129043
Options
The impact of organizational justice, self-efficacy and teachers performance: the mediating role of internal motivation
Author(s)
Sopiah |
Mamang Sangadji, Etta |
Shandy Narmaditya, Bagus |
Title
The impact of organizational justice, self-efficacy and teachers performance: the mediating role of internal motivation
Other Title
Organizacinio teisingumo, saviveiksmingumo ir mokytojų veiklos poveikis: vidinės motyvacijos vaidmuo
Is part of
Pedagogika, 2021, t. 141, nr. 1, p. 79-93
Journal Title
Journal Volume Title
Journal Issue Title
Date Issued
Date Issued | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2021 | 141 | 1 | 79 | 93 |
Abstract
This study examines the impact of organizational justice and self-efficacy on teachers’ performance in Indonesia and the role of internal motivation. Using path analysis, the findings indicate that both organizational justice and self-efficacy can affect teacher performance and correlate with internal motivation. Additionally, internal motivation plays a role as a partial mediating relationship between organizational justice and teacher performance, as well as mediating self-efficacy and teacher’s performance.
Šiuo tyrimu siekiama nustatyti organizacinio teisingumo ir saviveiksmingumo įtaką mokytojų veiklai Indonezijoje, taip pat ištirti vidinės motyvacijos svarbą. Atliekant tyrimą buvo taikomas kiekybinis tyrimo metodas naudojant kelio analizę (angl. path analysis), vieną iš sudėtinių struktūrinių lygčių analizės dalių, kuri padeda įvertinti tiriamų kintamųjų ryšius. Tyrimo dalyviai – Indonezijos Rytų Javos profesinių mokyklų mokytojai. Gauti rezultatai rodo, kad ir mokytojai, ir mokyklų vadovai turi daug žinių apie organizacijos teisingumą, efektyvumą, vidinę motyvaciją ir mokytojų veiklą. Kaip rodo tyrimas, ir organizacinis teisingumas, ir saviveiksmingumas gali paveikti mokytojų veiklą ir būti susiję su vidine motyvacija. Vis dėlto vidinė motyvacija yra tik dalinis organizacijos teisingumo ir mokytojo veiklos, taip pat saviveiksmingumo ir mokytojo veiklos tarpininkas. Rezultatai rodo, kad Indonezijos mokyklų vadovai ir politikos formuotojai atkreipia dėmesį į organizacijos teisingumo, saviveiksmingumo ir vidinės mokytojų motyvacijos gerinimą, nes šie komponentai turi didelę įtaką geresnei veiklai ir mokytojų atestavimo programai.
Type of document
type::text::journal::journal article
Language
Anglų / English (en)