Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/122410
Options
Į posąmonę nukreiptos marketingo komunikacijos poveikis vartotojų elgsenos formavimui
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Į posąmonę nukreiptos marketingo komunikacijos poveikis vartotojų elgsenos formavimui
Other Title
The effect of marketing communication, pointed to the unconscious for consumers‘ behavior
Author
Advisor
Extent
88 p.
Date Issued
2009-06-01
Abstract
Vartotojų elgsenos formavimas yra vienas iš pagrindinių marketingo uždavinių ir pagrindinių įmonių siekių praktikoje. Vartotojų elgsenos formavimas yra įmanomas tik naudojant atitinkamus komunikacinius instrumentus Vienas iš galimų komunikacijos instrumentų, kuris gali turėti poveikį vartotojų elgsenai, yra į posąmonę nukreipta marketingo komunikacija. Šio darbo problema yra kaip į posąmonę nukreipta marketingo komunikacija veikia vartotojų elgseną įtakojančius veiksnius. Siekiant atskleisti darbo problemą, suformuluotas darbo tikslas – atskleisti į posąmonę nukreiptos marketingo komunikacijos poveikį vartotojų elgsenai. Šis darbas sudarytas iš trijų pagrindinių dalių. Darbo pirmoje dalyje analizuojami mokslininkų teiginiai bei atlikti tyrimai dėl vartotojų elgseną formuojančių veiksnių bei į posąmonę nukreiptos marketingo komunikacijos poveikio šiems vartotojų elgsenai. Darbo antroje dalyje pateikiamas atlikto tyrimo pagrindimas, atlikto tyrimo metodologija bei tyrimo rezultatai. Tyrimo rezultatai yra aptariami ir analizuojami iki tol atliktų tyrimų kontekste, įvertinami esminiai rezultatų aspektai. Tyrimo rezultatai atskleidžia, kad į posąmonę nukreiptos komunikacijos poveikis egzistuoja. Galiausiai darbo trečioje dalyje yra pateikiamos rekomendacijos dėl galimo į posąmonę nukreiptos marketingo komunikacijos praktinio panaudojimo. Taip pat šioje dalyje yra pateikiami esminiai į posąmonę nukreiptos marketingo komunikacijos sprendimai, kurie reikalautų gilesnių mokslinių tyrimų.
To form the consumers‘ behavior is one of the most popular topic in the marketing. This topic is very important in the practise, because to have instrument which let form the consumers‘ behavior is the main reson of success. The problem of this work is how the marketing communication, pointed to the unconscious, influence the consumers behavior. The main goal of this paper work is to find the effect of to the consumers‘ beahviour of marketing communication, pointed to the uncoscious. Final work concludes from three main parts. In the virst part of paper work, is analysing the main factors, which drive the consumers beahvior. Also, this part presents the main theoretical aspcets of communication and the theeffect of marketing communication, pointed to the unconscious, to the factors which drive consumers‘ behavior. The second part presents the methodology of research. Also there is disclosed the main research results. The research disclosed, that some instruments of communication, pointed to the unconscious has influence to the factors, which drive the consumers‘ behavior. Finally, in the third part are disclosed the propositions, which were formed according to the theoretical analyse and research. Propositions are formed in two levels: practise and theory.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access