Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/101901
Options
E-marketingo optimizavimo sprendimai e-parduotuvei „Fitnessgear24.com“
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
E-marketingo optimizavimo sprendimai e-parduotuvei „Fitnessgear24.com“
Other Title
E-marketing optimization for „Fitnessgear24.com“ e-shop
Author
Buzas, Klaudijus |
Advisor
Extent
80 p.
Date Issued
2019-11-29
Abstract
Baigiamojo darbo tikslas - atlikti „Fitnessgear24.com“ elektroninės parduotuvės e-marketingo priemonių analizę ir pateikti sprendimus „Fitnessgear24.com“ elektroninės parduotuvės e-marketingo optimizavimui.
Pagrindinių darbo dalių trumpas turinys:
Teorinėje darbo dalyje analizuojama e-komercija, jos modeliai, e-parduotuvės ypatumai ir e-marketingo priemonės.
Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pristatoma elektroninė parduotuvė, jos vykdoma veikla, pateikiama e-parduotuvės elektroninio marketingo analizė. Analitinė baigiamojo darbo dalis skirstoma į penkis poskyrius – paieškos sistemų marketingo analizė, socialinių tinklų marketingo analizė, virusinio marketingo analizė, internetinės svetainės analizė ir elektroninio pašto analizė. Nustatyta, kad aktyviausiai elektroninė parduotuvė taiko socialinių tinklų marketingą, taip pat ir virusinį marketingą. Tačiau prasčiausiai taikoma elektroninio marketingo priemonė e-parduotuvėje yra paieškos sistemų marketingas.
Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: reikalinga optimizuoti paieškos sistemų marketingą, plėsti socialinių tinklų marketingo naudojimą, tobulinti elektroninio pašto marketingą, lengvinti apsipirkimo procesą, optimizuoti puslapio dizainą.
Pagrindinių darbo dalių trumpas turinys:
Teorinėje darbo dalyje analizuojama e-komercija, jos modeliai, e-parduotuvės ypatumai ir e-marketingo priemonės.
Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pristatoma elektroninė parduotuvė, jos vykdoma veikla, pateikiama e-parduotuvės elektroninio marketingo analizė. Analitinė baigiamojo darbo dalis skirstoma į penkis poskyrius – paieškos sistemų marketingo analizė, socialinių tinklų marketingo analizė, virusinio marketingo analizė, internetinės svetainės analizė ir elektroninio pašto analizė. Nustatyta, kad aktyviausiai elektroninė parduotuvė taiko socialinių tinklų marketingą, taip pat ir virusinį marketingą. Tačiau prasčiausiai taikoma elektroninio marketingo priemonė e-parduotuvėje yra paieškos sistemų marketingas.
Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: reikalinga optimizuoti paieškos sistemų marketingą, plėsti socialinių tinklų marketingo naudojimą, tobulinti elektroninio pašto marketingą, lengvinti apsipirkimo procesą, optimizuoti puslapio dizainą.
The aim of diploma paper - to analyze ways of e-marketing in e-shop „Fitnessgear24.com“ and to create suggestions of e-marketing improvement ways to e-shop.
Short content of main paper parts:
The theoretical part of master thesis contains analysis of e-commerce and it‘s models, also analysis of e-marketing strategies.
In the analytical part of diploma paper e-marketing strategies of „Fitnessgear24.com“ e-shop is analyzed. Analytical part of diploma paper is divided into five parts, such as analysis of viral marketing, social network marketing, e-mail marketing, search engine marketing and internet page. It was found that search engine marketing in e-shop is not fully optimized. Also e-shop uses social network marketing and viral marketing the most.
In the final part of the paper these e-marketing improvements are suggested: it is needed to optimize search engine marketing, expand the use of social network marketing usage, elevate e-mail marketing, make the process of purchasing easier and optimize page design.
Short content of main paper parts:
The theoretical part of master thesis contains analysis of e-commerce and it‘s models, also analysis of e-marketing strategies.
In the analytical part of diploma paper e-marketing strategies of „Fitnessgear24.com“ e-shop is analyzed. Analytical part of diploma paper is divided into five parts, such as analysis of viral marketing, social network marketing, e-mail marketing, search engine marketing and internet page. It was found that search engine marketing in e-shop is not fully optimized. Also e-shop uses social network marketing and viral marketing the most.
In the final part of the paper these e-marketing improvements are suggested: it is needed to optimize search engine marketing, expand the use of social network marketing usage, elevate e-mail marketing, make the process of purchasing easier and optimize page design.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)klaudijus_buzas_md.pdf (1.75 MB) Embargo Accessuntil 2024-11-29